İşte gidiyorum...


Yaşlanmak çok ömür sürmek değil, çevresinde her şeyin geçtiğini görmektir.Yaşlanmak dağa tırmanmak gibidir. Çıktıkça yorgunluğunuz artar, nefesiniz daralır, ama görüş açınız genişler" demiş.
aze.

2 Response to "İşte gidiyorum..."

gravatar
N.İ Says:

Kadınlar,
bizim kadınlarımız
şimdi ayın altında
kağnıların ve hartuçların peşinde
harman yerine kehriban başlı sap çeker gibi
aynı yürek ferahlığı,
aynı yorgun alışkanlık içindeydiler. N.H

Fotoğrafik yolunda nefesin daralmadan dağa tırmanıyorsun sayın Tiyenç..tırmandıkça da görüş açın gittikçe genişliyor..;)

gravatar
Elif Gizem Says:

En çok istediğim şeyler arasında, ileriye dönük hayallerimde, Anadolu'da fotoğraf çekmek var. modelinin duruşu ve kadrajınla çok güzel bir fotoğraf. Ben bir de siyah beyaz hayal etmek istiyorum bu fotoğrafı izninle... Eğer incelemek istersen benim fotoğraflarım da aşağıdaki linkte. http://www.fotokritik.com/kullanici/elifgizem/portfolyo/
Seninkiler kadar başarılı değil ama ilerletiyorum elimden geldiğince...

Yorum Gönder

Online Misafir

country

free counters